80

[Pomana de vara in toate magazinele se apropie de final. A fost o cursa lunga si asudanta.
Au fost reduceri pentru cei cu buzunare mici si pentru visatori. S-a coborat la 80 procente. Se apropie de sfarsit... ]

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu cand aud una ca asta si mai ales cand pot personal sa pipai anunturile de reducere, nu ma pot abtine sa NU imi cresc inima.
In pamant, in borcan, cu apa sau ulei, asta e mai putin important.
Ideea e ca reusesc sa imi cresc inima suficient incat pot tresari multumit cand vad ca 80% din boboci reduc iubitul/a in colegii de liceu/ eventual facultate. De ce?
Pai motivele sunt lesne de inteles, nu-i de condamnat nimic. La urma urmei, garantia e mai mare, lucrul in acelasi domeniu cumpara la timp si iluzii--berechet.
Hei! Nu spun ca nu sunt cupluri a carui scop predefinit este de a-si manca unul viata altuia cu pofta si sa mai si obtina placere din asta.
La urma urmei CA TOATE persoanele lumii acesteia sunt o pseudoromantica si cred si eu in dragoste, din cand in cand, oricum.

Si as face si eu LA FEL, va jur. Cu relatiile. Asta, normal daca nu as fi deja indragostit. Daca nu as fi indragostit, mi-as gasi o tipa care a invatat ce nervi inerveaza talpa piciorului meu (da, stiu si eu ca nu e doar unul). Dar doar asa as sti ca se pricepe si ma iubeste. Si ma cunoaste.

Ehe, dar sunt deja luat, m-am indragostit ca TONTUL DE NIMIC. Si evident, nu pot intra in rand cu lumea asta larga.

Of uite, problema mea e ca eu STIU deja cum arata piciorul stang al iubitei, stiu cum danseaza, stiu ca-mi asculta jazz doar pentru mine si mai stiu cum apuca de pahar cand e lumina prea portocalie sa mai vezi ceva. Ah si mai stiu ca ii place sa umble desculta. Si ca intr-un mod dubios ii plac penele. Nu stiu ce fel de pene (poate de chitara), sau daca le are in vocabular numai pentru a injura. Dar pe ea o cunosc si pe ea o am. Si as putea vorbi ore intregi de ea, daca n-ar fi tocmai cea care ma impiedica sa-mi gasesc pe cineva care stie nervii talpii mele si vrea sa ma cunoasca.
Stiu pe cineva cu tipare de pantofi. Poate merge ca-n poveste.

80%, voi va dati seama?

depresivu'

Niciun comentariu: